CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 17, 2010

LAMANYER TAK HAPDET... :-)

SALAM SEMUA...

lamanyer tak hapdet..rasernya september last year..pasal eksiden keta kesayangan aku...
okler..bior aku hapdet berita terkini hiburan sensasi..

hapdet pertama: MY GRAND LIVINA
aku takder keta almost 2 months..masuk worksyop 15.09.2009...kuar worksyop 14.11.2009..lama tau..tensen giler masa tu..nasib baik mak aku nyer keta ader..total cost repair = RM20K..nasib baik claim kat keta yang langgor aku..then dapat claim of usage RM1k++ ..SO LEPAS LER NAK bayar insurans keta masa bulan Dec..alhamdullilah..tapi keta tu macam dah tak best ler..yelah dah macam 2nd hand car pulak rasernyer...

hapdet kedua: CONDITION MAK AKU
ALhamdulillah..ader improvement..tapi slowly2 ler...at least ader +ve improvement..la nih pi akupuntur..tapi sesiapa yang ader tau katner tempat yang bole ubat sakit buah pinggang..boleh inform aku...

hapdet ketiga: AKU..
alhamdullillah...aku tengah menunggu hari..due on 25th Jan 2010..so another 8 days to go..BB so far ok..cuma aku jelah Dr suspect ader diabetes plak..ntah ler..macam2 ler Dr ni...layan jelah..harap2 semua ok..insyaallah...contraction pun dah raser sikit ni..tapi aku takut pun ader ni..doa2 jelah..semoga kami berdua sihat sejahtera..

kerja kat opis seperti biasa...tanggungjawab semakin banyak..nasib baik ler ader 2 assistant..memang susah jadi HOD ek..aku ni dah ler takder leadership skill..so banyak benda nak kena belajor..hish fening2..nantiler lepas aku dah habis deliver aku kena plan untuk process development untuk diri sendiri..

hapdet keempat: MY FAMILY
My hubby ok..tapi diabetes dia tak kontrol..yelah dia tu bukannya nak pantang makan..pantang junpa adeler..bab smoking memang terukk..kuat sangat..tensen aku..tapi aku sian dengan dia..kerja dia semakin teruk..shift tak menentu..dulu shift pm masuk 3pm-11pm..la nih tukar 5pm-1am..then off day dah tukar ke khamis..dulu sabtu..kerja teruk..sian hubby nak carik rezki..what ever happen i love you...

my lil boy semakin paham aper yang kiter suruh...dah pandai cakap kalau dia nak makan ker..nak susu ker..nak aper2 ker..tp semakin dekat nak dapat adik dia lebih attach dengan aku..sometimes aku raser sayu pulak..mesti dia sedih sebab nanti kasih sayang terbahagi 2..whateva happen pun i'm still loving u..

okler aku raser enuff for this time..nantiler aku hapdet kalu ader citer2 terkini hiburan sensasi lagi... OKLER c ya again..

0 comments: