CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 21, 2008

Besday My Mum





Allah Selamtkan Kamu...

Allah selamatkan Kamu...

Allah selamat Puan Hjh Normah...

Allah selamatkan kamu...


Alhamdullillah pada tanggal 19 Julai 2008.. genap ler Mak aku 55 tahun..

HAPPY BIRTHDAY MAK...


Alhamdullilah Allah telah kurniakan dia kesihatan yang sempurna...

Kudrat yang kuat untuk jaga kitorang 4 beradik + dengan cucu + anak-anak angkat...


Thanks you for everything... you such a great mum..


masakan mak memang class... kalau tak kitorang xler jadi macam ni.... anak-anak sihat...


Ya Allah aku mohon padamu rahmatilah Hidup ibuku..berikanlah kesihatan yang sempurna..jauhkan lah dia daripada gangguan syaitan dan malapetaka..ampunkan dosa nya... cukup lah dugaan yang ibuku hadapi..biar lah dia hidup dengan kesenangan dan kesempurnaan.. ibu ku memang seorang yang tabah.. walaupun ayah sudah tujuh tahun meninggalkan kami.. tapi cinta ibuku terhadapnya tidah pernah luntur... setiap saat ibuku tidak pernah berhenti mengingatkan ayahku.. sesungguhnya ibu ku memang Hebatt....


Farish vs Eric

Ni gambo si farish dengan Hazriq a.k.a eric...
Punyalah tembam.. yang best nyer si farish lagi tua seminggu dengan eric tapi eric lagi bulat.. geram tengok dia.. putih gebu pulak tu... ni anak member Boy...


Farish dengan geng baru..ERIC...Farish memang mat camera..


Sian dua-dua kena dera... sian anak MummyAlah-alah manja nyer... tengok si Farich memang pantang nampak kamera.. nak jadi model ker?
Farish tahan berat ker? sampai kembang hidung tu...
Mesti Farich cakap dalam hati... "Oi Oi Oi sakit aku woi .. dah lah aku ni tulang jer banyak!!"

ANYWAY DUA-DUA COMEL...SEMOGA DUA DIA MENJADI ANAK YANG SOLEH,BERGUNA,BIJAK PANDAI, BERJAYA DALAM HIDUP,INGAT ORANG TUA...BAIK....

...MUMMY & ABAH LOVES FARISH FOREVER... :-) :-) :-)