CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 18, 2008

Bengangggg!!!

Kali ni nak luah perasaan bengang + tak puas ati dll...
Ingatkan DIA ni kawan...rupa2nya hampeh...

aku pedulik aper DIA nak beli aper ker...pergi maner ker..pakai baju aper ker.. I DON't CAREEEE...
ko nak buat semua tu bukan pakai duit aku pun...DIA ni tak tau ler species maner...tak habis2 dengki dengan orang..orang tak pernah heran pun dengan dia..DIA memang tak boleh tengok orang lebih sikit..jealous..aku bukan orang pertama yang kena dengan DIA..ramai lagi..

Takper ler....ini semua dugaan untuk orang yang best macam aku..cewah cewah...tak payah ler balas-balas..biar ALLAH jerlah yang tentukan..Anyway life must goes on...my career...my life...my happiness is not depends you ok..
We'll see what happens next.... WASSALAM

1 comments:

shuzana said...

mon..sape yg jeles ngan ko ni..bgtau aku sket..bior aku suku2 kepala dia..hehe..